Reklamace

Potřebujete reklamovat zboží z našeho e-shopu?

Vchod kamenné prodejny Rybářských potřeb U Kapříka.

 

Adresa pro zasílání reklamací:

Rybářské potřeby U kapříka

Hodějovická 2304

393 01 Pelhřimov

 

Rádi Vám vyjdeme vstříc, jak jen to bude možné. 

Usilovali jsme o to, aby byl celý průběh reklamace co nejjednodušší, nejrychlejší a nejpříjemnější.

  • Pokud plánujete vrátit zboží, podívejte se na stránku Vrácení zboží.

  • Proč je reklamace jako naše nejlepší reklama? Na reklamace nahlížíme jinak než většina firem. Vytvořili jsme si jednoduché pravidlo, že reklamace je nejlepší forma reklamy.

U Kapříka víme, jak k reklamaci přistupovat.

Poškozená rybářská stolička- určená k reklamaci.

Můžete se spolehnout, že uděláme maximum, abychom ji vyřešili co nejrychleji. Neřídíme se jen zákonnou lhůtou 30 dní, začneme na reklamaci pracovat hned od prvního dne s cílem vyřídit ji co nejrychleji. Po celou dobu reklamace s vámi budeme v kontaktu, abyste měli aktuální informace o stavu.

Pojďme na to společně:

Reklamační list a faktura a prut připravený k zabalení do bublinkové fólie a kartonu.

 

Rádi vás provedeme naším jednoduchým reklamačním procesem.

  1. Stáhněte si reklamační formulář.

  2. Vyplňte formulář – doporučujeme podrobně popsat závadu, klidně připojte nákres.

  3. Vytiskněte a podepište formulář.

  4. Přiložte daňový doklad – fakturu.

  5. Formulář s daňovým dokladem vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletní zboží (ne pouze reklamovanou část), které je třeba zabalit tak, aby balení dostatečně bránilo poškození výrobku během přepravy, a to včetně obalu výrobku

  6. Odešlete na naši adresu – klasicky, bez dobírky: Rybářské potřeby U Kapříka, Hodějovická 2304, Pelhřimov, 39301

Zaslání reklamace poštou je nezbytné: Víme, že by bylo pohodlnější vyřídit reklamaci telefonicky, ale zákony to zatím neumožňují. Je nutné splnit určité kroky, tedy odeslat zboží poštou. Nezapomeňte přiložit formulář a další důležité dokumenty uvedené výše. Jinak nemůžeme reklamaci přijmout a proces se prodlouží, proto je lepší mít vše připravené správně.

 

Vyřízení reklamace:

Oprávněnost reklamace posuzuje výrobce, dovozce nebo oprávněná osoba, která vydá písemné stanovisko. Nebojte se, vše budeme sledovat, aby proces proběhl hladce. Pokud je reklamace uznána, zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vrátíme peníze na váš bankovní účet do 14 pracovních dnů. U oprávněné reklamace máte nárok na úhradu poštovného v přiměřené výši.

Prosíme, neposílejte zásilku na sídlo společnosti. Zásilka odeslaná na adresu sídla ( Vlásenice 43) prodávajícího nebude převzata a bude vrácena zpět!

Více informací: Snažili jsme se popsat to nejdůležitější. Pokud máte k reklamacím jakékoliv otázky, neváhejte se na nás obrátit. K dispozici máte i kompletní Obchodní podmínky, kde najdete všechny detaily.

 

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše